28 Ocak 2011 Cuma

Çok sevgili arkadaşlarım bir önceki posting'ime, gönderi mi desem daha doğru acaba, neyse işte ona kendileri kadar ince düşünceli yorumlarda bulunmuşlar. Ancak hiçbirinin aklına böyle hissediyorsan birşeyler ters gidiyordur belki demek gelmemiş. Benim gelmişti ama neye yarar bu saatten sonra. Ters olan şu ki bünyemde ki bebek hiç gelişmemiş yani bir mercimek kadar bile büyümemiş. Bin türlü nedeni olabilirmiş bunun ama biz adını doğal seleksiyon koyduk ve dün itibariyle o doğalı eledik gitti diyebilirim. Acısı hala kasıklarımda olmasına rağmen hiç bir psikolojik etkisi olmadığını düşünyordum ki, işlem öncesi gece yüksek tansiyon ile birlikte beliren burun kanamamı ve şiddetli baş dönmesi sebebiyle uyuyamamamı buna bağladı doktor. Ben de her duygumu dışa vururum, gizli kalmış bişeyim yoktur, gerekirse dizlerimi döverek ağlarım ben hiç sakınmam diyordum ki bu vesile ile yalanlanmış oldu. Hasılı kelam kendime geçmiş olsun diliyor, tombik yanacıklarımdan öpüyorum.

4 yorum:

s dedi ki...

Canım benim.

enmery dedi ki...

kolay degil, tahmin edebiliyorum. keske yuregimin yaninda oldugu kadar fiziken de seninle olabilsem ve paylasabilseydim.

o pamuk yanaklardan ben de sevgiyle opuyorum...

V dedi ki...

canımm, geçmiş olsun!
gel Ankara'ya tatildeysen..

Gonca dedi ki...

Vildancım bu hafta derslerimiz başlıyor, keşke boş zamanım olsaydı da bu nazik davetini değerlendirebilseydim. Ne kadar iyi bir ev sahibi ve ne kadar candan bir dost olduğunu çok iyi biliyorum çünkü. Öpüyorum.

2022'ye not

 2022'de aldığım en güzel karar "hayatıma giren herkese kapıyı çıplak açmamak" oldu.