3 Şubat 2011 Perşembe

Kendim oturup makale yazacağıma hakemlik yapıyorum. Üstelik ilk deneyimlerim olduğu için ıcığı cıcığı inceliyorum. Birileri soru soruyor onlara enformasyon yetiştiriyorum. Az buz değil bazen yarım günümü bile alıyor. Üstüne derslere giriyorum, üstüne içerik hazırlıyorum, üstüne öğrencilerin danışmanlığını yapıyorum, problemleri bitmiyor da diyebilirim.
bir tek kendime faydam dokunmuyor yani. Bu arada Defne joy'un ölümüne aşırı aşırı üzüldüm, etkisinden çıkamıyorum. Yakından takip edip sevdiğim bir isimdi. Özellikle uzman avı programında süper zeki esprilerle kahkahaya boğardı. Düşününce bu kadar enerji fışkıran birinin nasıl olup da?? Nasıl olup da inanamıyor işte :(( Acaba az zamanı olduğu için mi zipli bir hayat yaşadı? Bu mantıkla uyuzlar mahşere kadar yaşar. Vay ki dünyanın haline.
Bu çiçek böcek de pek mi pembe oldu ne? Hiç cici bici şeyler yakışır mı bana canım, bi dursun da uçururum ben onu. He he değiştirdim bile, kelebeğe çiçeğe tahammülüm 15 dakikaymış onu da öğrendik. Bu iyi oldu. Renkli ama çiçekli değil.

2 yorum:

s dedi ki...

Ben ara versiyonu kaçırdım anlaşılan, ama bir öncekinden daha çok beğendim bunu onu söyleyebilirim.

Gelelim hakemlik konusuna, vay be diyorum! Sen büyüdün de hakem mi oldun :P Ya öylesine tuhaf geliyor ki, 'aspar'lığın getirisi olan eziklikten sanırım kendimi hakem olarak düşünemiyorum. Çok garip geliyor, senin hızlı adımlarla yükselişin (nazarım değmez bilirsin de, yine de bir maşallah diyeyim), birileri bir yerlerde kıymet biliyor demek ki...

Gonca dedi ki...

Asparlık konusunu hiç açma :)) o eziklik bütün hücrelerime nüfuz etmiş durumda 40'ına gelince ancak atılır diyorum.
İşk önce evet wauwww bana makale göndermişler diyip bi şok geçiriyorsun. Ama sonra çok ciddi bir iş yükü olduğunu anlayıveriyorsun. "Yeni" etkisi de böylece geçiyor. Dergilerin veri tabanındaki kayıtlı profil bilgilerini dr olarak değiştirir değiştirmez sana da gönderirler, hiç büyütme gözünde yani. Sen bir an önce dr ünvanını almaya bak. Sırada doçentlik var daha çünkü ;)

2022'ye not

 2022'de aldığım en güzel karar "hayatıma giren herkese kapıyı çıplak açmamak" oldu.