RSS

Sana olan sevgimin bana verdiği yetkiye dayanarak...

Sahiplenmek kimi zaman gerekli ama çoğu zaman can yakıcıdır. Sevginin verdiği yetkiyi kullanmayalım, saygıdan yemeye başladığımız andır o an. Sonu da gelmez hani. Bi bakmışsın sen yapmışsın adamı. E ne demeye sevmiştim seni, benden bi tane fazlaydı bile bu dünyaya. Nasıl unuttum bana en uzak taraflarına aşık olduğumu, nasıl unuttum en yabancı gelen duyguları tatmin ettiğini, nasıl unuttum seni sen yapan her ayrıntıyı....Çooook üzgünüm çook. Nasıl acıttım, kırdım, değiştirip dönüştürdüm, nasıl? nasıl? kıydım sana ben. İnsanın en faşist yanı tutkularına esir olduğunda çıkar, dikkat etmeli.

Kendime not: Bu yazıyı arada bir çıkarıp oku yüksek sesle, yoksa adam olacağın yok!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Abim Evlendi

Abim sonunda evlendi..... 1 haftadır gündemim buydu. Düğün, kına, bilmem bişey, herşey çok uğraştırıcıydı. Onun adına sevinmeliyim ama yapamıyorum elimde değil. Umarım hayırlısı olur. Umarım herşey tahmin ettiğim gibi gelişmez. Onu evlemiş olarak değil, yitirilmiş olarak görüyorum.....Aslında çok üzgünüm. Tek dileğim 15-20 yıl sonra bu düşüncelerimi "yersiz kaygı" diye nitelemek.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Yılın sözü

***Kendinle yarışırsan her zaman birinci gelirsin***

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

annelerin doğum günü unutulmamalı

Empatik olmak falan filan gibi başlamayacağım. Herhangi bir olay düşünün (bazı filmlerde bu tekniği sıklıkla kullanırlar), bu olaya dahil olan kişiler açısından ayrı ayıı film çeksek, aynı olay diğeri için çok trajik sahneler yaratırken karşı taraf için çok sıradan gelebilir. Örneğin dün annemin doğum günüydü. 3 Ekim olduğunu farkettiğimde saat 20 sularıydı ve öğrencilerin düzenlediği iftar yemeğindeydim. Eve gidip sessiz sakin ararım diye düşünerek erteledim. Tabiiki unuttum. Eh sabah arar, unttum falan filan derim, annemde ziyanı yok kızım zaten bilmemne falan der. Bu benim gördüğüm film. Annemin gördüğü filmi alatayım: 6 çocuklu bir ailenin kızı olarak kalabalık ortamlarda doğum günlerin hiç unutulmadan, atlanmadan nazlı nazlı kutlanmış. 4 Çocuğun olmuş, güle oynaya boy boy çocuklarla uzun yıllar geçirmişsin. Tüm bunların ardından yıllar yıllar sonra artık çocuklarının herbiri ayrı bir kentte, ülkede ömür tüketmeye başlamış. 2 kişi başladığın evliliğe tekrar 2 kişiyle devam etmektesin. Televizyondaki kadın programlarını arkadaş yapmışsın. Veee doğum gününde bir kızından ve iki oğlundan hiç telefon gelmemiş. Diğer kızının açtığı telefonu büyük bir mutlulukla karşılamaya hazırlanırken, arama sebebinin yeni doğan torununun ne kadar huysuzluk yaptığını, diş çıkarıp çıkarmadığını nasıl anlayacağını öğrenmek olduğunu anladığında, gerekli bilgiyi veip boğazında kocaman bir düğümle telefonu kapatmışsın. Onun filmi de böyle.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

bu aralar sevgilimlen aramız çok iyi, neredeyse hiç kavga etmiyoruz, hatta aşağıdaki gibi dörtlüklerle doluyor telefonumun mesaj hanesi..Yani fırtına yakındır, dur bakalım

Bembeyaz bir incisin
Kalbimde birincisin
Kara kışın ortasında
İlkbahar sevincisin

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS