30 Mart 2010 Salı

Çok yorgunum, çok yoğunum, çok sıkıldım. Neden? Neden üzerime aldığım işi en iyi şekilde yapmak zorundaym, neden başarısız olmak korkusuyla başedemiyorum? Neden başarıya bunca anlam yüklemek, neden hep ayakta ve dik olma mücadelesi? Ve son olarak
neden "benim adım Hıdır, elimden gelen budur" diyemiyorum. Ha bi bok muyum, o da değil.
Hergün havaalanının dibinden geçiyorum, sabah ve akşam, arabanın üstünden her gün en az 2-3 uçak geçiyor. Onca uçak korkuma rağmen, okula giden arabada değil de antakya'ya giden uçakta olmak istiyorum.
En zevkli dersim grafik ama gerçekten de kaldırabileceğimden ağır yük aldığımı hissediyorum, doktora döneminden daha yoğun geçiyor günlerim, yuh artık diyorum yaaaaa.

2 yorum:

s dedi ki...

A aa, doktoradan daha agir geciyor gunlerim dersen, biz burada doktora tezine nasil motive olalim anacim?! Oldu mu bu yaptigin...

Gonca dedi ki...

Hayatımın her adımında bir sonrasının daha rahat olacağına inanarak çalıştım, e hep mi hayalkırıklığına uğrar insan, hep mi??
ama sen üzülma, bu kişiye özel bir durum. Ben imtihan dünyasındamıyım nedir, ondan galiba :)

2022'ye not

 2022'de aldığım en güzel karar "hayatıma giren herkese kapıyı çıplak açmamak" oldu.