7 Temmuz 2008 Pazartesi

Nankööör!

Hiç nankör olmak istemedim hayata, hep sahip olduğum şeylere sevinmek istedim, hep yetinmek istedim. Ama yapamadım, çünkü sahip olduğum (maddi+manevi) herşey vaktinden geç geldi. Olması gerektiği zamanda olmadı, takvimin gerisinde kalarak yaşadım hayatı. Bu ben çok küçükkenden beri böyleydi ve kuralını hiç bozmadı. Çocukken hatırlıyorum, ne zaman bişey istesem er geç olurdu ama en az bir yıl sonra, bu yeni bir ayakkabı da olabilir gitmek istediğim yeni bir yer veya oynamak istediğim bir oyun da. Ama hep çok geç. Hiç bir anlamı kalmazdı, hiç sevinemezdim, hevesim kursakta kalıp geri aşağıya inmiş olurdu hep. En azından bir şekilde oluyormuş, bu sitem bir çeşit nankörlük diyenlere ise hiç katılmıyorum. Neden mi? Çok basit, bence vaktinde gelmeyen güzellik ağaçsız ormana, susuz denize benziyor. Üstelik büyüdükten sonra söz konusu gecikme süresinin yerini çok daha uzun yıllar aldı.

3 yorum:

enmery dedi ki...

bence sen ileri goruslu, yenilikci, lider insanlarin sikintisini yasiyorsun. insanlar ve zaman sana yetisebilmek icin cabaliyor ama nafile...
bence onlar sana yetisemedigi icin uzulmemeli, insanlari ve zamani geride biraktigin icin ogunmelisin!
benim temiz yurekli arkadasim:) bu cumlelerde seninkiler gibi taaa yuregimden...

Gonca dedi ki...

Öyle bir anda yaptınki meryem bu yorumu, tahmin ettiğinden çoook daha fazla iyi geldi. O kadar pozitif tarafından bakmışsınki olaya, benim kapkara yazılarımı aydınlatmışsın. En gerektiği zamanda var olduğun, orada olduğun için çok teşekkür ederim

enmery dedi ki...

etrafinda olamasam da, yanindayim, belki de icinde. yeter ki sen paylasmak iste. ben hep orada olacagim!!! dinlemek, paylasmak, birlikte aglamak ve gulmek icin...

2022'ye not

 2022'de aldığım en güzel karar "hayatıma giren herkese kapıyı çıplak açmamak" oldu.