23 Temmuz 2008 Çarşamba

Avrupa Yakasının bir bölümünde Burhan kahvehanekolik oluyordu. Kahveye gidip boş boş oturmak bağımlılık yapmıştı. Bu o kadar tanıdık bir durum ki benim için. Ben de mutfakta yemek hazırlarken salondaki televizyonda müzik kanalından gelen şarkıları dinlemekten ve yemek yemek için salona geçtiğimde kanallarda izlenebilecek bir Türk filmi aramaktan ayrıca bütün bunları süresiz evde oturabilme (dışarıya çıkma mecburiyetimin hiççç olmadığı) lüksü çerçevesinde yapmaktan müthiş müüüthişşşş zevk alıyorum. Bu duruma adeta bağımlıyım. Burhan'ın olduğu gibi bu benim genlerimde var. Anasına bak kızını al. Evde sabah temizlik yapan, öğleden sonra pasta yapıp Türk filmi izleyen, akşama yemek hazırlayan ve bunlarla sonn derece mutlu bir hayat süren annenin kızıyım :) Eveeeeeeeeeeeett bu benim genetiğimde var. Hele ki bir de mutlu sonla biten ama film boyunca aşk ve ızdırap çeken karakterlerden oluşuyorsa film (ki genellikle böyledir) değmeyin keyfime...

Hiç yorum yok:

2022'ye not

 2022'de aldığım en güzel karar "hayatıma giren herkese kapıyı çıplak açmamak" oldu.