10 Eylül 2007 Pazartesi

Sevgili dostum Naimecik;
Malezyayı niye anlatmıyorum diye sitem etmişsin, kısa bir cevap vereceğim: anlatılmaz yaşanır :)

İşiz özü şu: Malezyaya gideceğimi gevşek ağızımla herkese yaydığım için geri döndüğümde hesap vermem gereken çok kimse vardı. Hasılı kelam bloga bu konuda yazarak yapacağım tekrar sayısından haz etmedim :) Saygı ve anlayışlarınızı bekliyorum. Zira bu konu hakkında orası gerçekten de çok çok uzaaaaak, upuzaaak bir doğuymuş diyerek son noktayı koyuyorum. Kaldığım otelden ve ünlü Petronas kulelerinden bir görüntüyle başbaşa bırakıyorum.



2 yorum:

Adsız dedi ki...

estagfirullah canim,agzin gevsek filan degildir..

hapimizin sirlarimizi sana verdik zamaninda zira

Gonca dedi ki...

bende en acı günlerime ait sırları en tatlı günlerime ait sevinçleri sizinle paylaştım zaten

2022'ye not

 2022'de aldığım en güzel karar "hayatıma giren herkese kapıyı çıplak açmamak" oldu.