19 Eylül 2007 Çarşamba


=19 eylül Çarşamaba 2007= Seneye bugün bu bloga ne yazmak isteyeceğim acaba..Beklentimi bugünden yazayım ozaman. Şimdiiiiii olay şu: bu önümüzdeki 2 yılın beni hayatımın önemli kavşaklarına taşıyacağını düşünüyorum. Umarım da taşır. Dillere sakız o salak söz varya işte "hayat siz plan yaparken başınıza gelenlerdir" diye. Planımı yazsam. Seneye okur üzülürüm diye korkarım. Yada işin büyüsü kaçar diye, ama herşeye rağmen yazacağım: Ana plan: Tek kişilik ailemde popülasyon patalaması yaparak nüfusu 3'e katlamak. Yan planlara gerek yok. Onlar akış icabı nereye dolarsa derelerim o denize dökülsün artık...

1 yorum:

s dedi ki...

yazıyı okuduğumda "ben de, ben de" çığlıklarıyla yerimde sıçramak suretiyle verdiğim tepkiden de anlaşılabileceği üzere, pek dile dökmesem de benzer planlarım var. nasıl oldu da bu moda geçtim, her çiçekten bal alayım, hayat yalnız bir adamla geçer mi, millet delirmiş mi laflarım çıçıma kaçalı çok oldu:) hadi artık yuvamız olsuuun:D

2022'ye not

 2022'de aldığım en güzel karar "hayatıma giren herkese kapıyı çıplak açmamak" oldu.