18 Eylül 2007 Salı

Karar

Hep yeni kararlar alırım, uygulamayacağımı bildiğim yığınla yeni kararlar. Geçen pazar yine bu kararlarla doldurdum çantayı. Tabiki pazartesi herşey eskiye döndü. Bu kararlar fiziksel şeylerle ilgili değil, daha çok düşünce sistemimde yaratmak istediğim köklü değişikliklerle ilgilidir, ama nafile....Öğrenilmiş arabesk bakış açısının kurbanıyım her türk kızı gibi biraz. Hayat herkese bana olduğu kadar belkide en az bana davrandığı kadar zalim. Ama yoooook, en çok acı çeken benim, en çok dert sahibi benim. Neyim ben? BENCİL---başka bişey değil---BENCİL
Sadece kendime değil benim gibi yada benden daha kuvvetli biçimde iyi şeyleri kendine hak görenlere soruyorum bizi, kışın ayakkabısız, paltosuz gezen insandan daha değerli kılan şey ne??

Hiç yorum yok:

2022'ye not

 2022'de aldığım en güzel karar "hayatıma giren herkese kapıyı çıplak açmamak" oldu.