29 Ekim 2007 Pazartesi

Sana olan sevgimin bana verdiği yetkiye dayanarak...

Sahiplenmek kimi zaman gerekli ama çoğu zaman can yakıcıdır. Sevginin verdiği yetkiyi kullanmayalım, saygıdan yemeye başladığımız andır o an. Sonu da gelmez hani. Bi bakmışsın sen yapmışsın adamı. E ne demeye sevmiştim seni, benden bi tane fazlaydı bile bu dünyaya. Nasıl unuttum bana en uzak taraflarına aşık olduğumu, nasıl unuttum en yabancı gelen duyguları tatmin ettiğini, nasıl unuttum seni sen yapan her ayrıntıyı....Çooook üzgünüm çook. Nasıl acıttım, kırdım, değiştirip dönüştürdüm, nasıl? nasıl? kıydım sana ben. İnsanın en faşist yanı tutkularına esir olduğunda çıkar, dikkat etmeli.

Kendime not: Bu yazıyı arada bir çıkarıp oku yüksek sesle, yoksa adam olacağın yok!

Hiç yorum yok:

2022'ye not

 2022'de aldığım en güzel karar "hayatıma giren herkese kapıyı çıplak açmamak" oldu.