14 Haziran 2010 Pazartesi

Dün 39 numara bir ayakkabı aldım. Kalıbı küçük-büyük farketmez hiç 39 numara almamıştım. Hani şu yaşlanınca insanların ayakları büyür önermesi vardır ya sanırım gerçek oldu. Epey bi üzüldüm önce, deve tabanlı filan diye hakaret ettim kendime ama sonra vazgeçtim. Naapalım. "Kafası büyük devlete, ayağı büyük hizmete"şeklindeki özlüsöz geldi aklıma. Sosyolojik bir çıkarım yaptım hemen: eskiden devlete hizmet etmek için üstün zeka gerekiyormuş, nasıl değişmiş herşey. Onu da bıraktım, babane neyse ne! Zaten düşünmekten sıkıldığımı anlayınca bir daha düşünmemeye söz verdim. Ha bu arada ayakkabılar mor, zor beğenen kocam bile beğendi bu morları.


6 yorum:

s dedi ki...

Ayakkabılar gerçekten bu resimdekiler mi?

Vil dedi ki...

yaşasın.. "Dünyada alacağım son renk ayakkabı budur" önermesini ikinci kez yıktığın için... Mor süper bir renk bence.. Güle güle giy :)

Gonca dedi ki...

Benim ki yukardakiler, resimdekiler de güzel ama. İlahi Vildan aklıma getirdin "Dünyada alacağım son renk ayakkabı" ;:)) Renkler güzeldir, niye vazgeçip siyah kahve beyazla yetinelim ki?

Gonca dedi ki...

İndirimden aldım, 39 TL'ye 39 numara. Ne kadar ekmek o kadar köfte gibi :)

s dedi ki...

ahahah :D neyseki 35 TL'ye alabilmek için 35 numarayla idare ederim gibi bir mantığa girmemişsin, acılı olurdu :P Ha bir de evlilik benzetmen, bu durumda mahvolurdu.

Gonca dedi ki...

:) Yok ben rahat rahat her ikisinde de bi numara büyük aldım, keyfim yerinde :))

2022'ye not

 2022'de aldığım en güzel karar "hayatıma giren herkese kapıyı çıplak açmamak" oldu.