15 Haziran 2009 Pazartesi



Offff gelinlik beğendim sonunda ama çoook pahalı, o kadar para verilir mi verilmez mi? Ama "bikerecicik giyicem" diyor bir yanım "emperyalist tuzakların pençesine düştün yine" diyor öbür yanım. Somali'de insanlar bir lokma ekmek bulamazken bırak Somaliyi kendi ülkende insanlar açlık sefalet içinde yaşarken bu bencillik niye. Göz görmeyince yok mu oluyor adaletsiz dünyanın masum ve muhtaç insanları. Offfffffffffff offffffffffffffffff. Saaafi bencillik, vallahi de öyle. Finale kalan modeller........


2 yorum:

nilgun dedi ki...

canim gelinlikler cok güzel...sana da eminim coook yakisacak..ama hala bilmiyorum dügün tarihini...

Gonca dedi ki...

Ben de bilmiyorum :) Ramazan sonrası dedik bıraktık bakalım. Hiç içimden gelmiyor desem inanırmısın. Biran önce bu tören işi bitsin istiyorum.

2022'ye not

 2022'de aldığım en güzel karar "hayatıma giren herkese kapıyı çıplak açmamak" oldu.