22 Mayıs 2009 Cuma

Plasebo effect

Öss ye hazırlanırken nükseden nefes darlığı ve kalp sıkışması hastalığıma doktorun verdiği ilacın üniversitenin eczanesinde alerji ve kaşıntı ilacı olarak satın alındığına şahit olduğumda Plasebo etkisinin ne demek olduğunu anlamıştım. Şu an ki tekrarlayan sol göğüs ve kol ağrılarım için aynı şeye muhtacım ama doktora gidecek halim yok. Biri bana bişiy tavsiye etsin "kaynımda da vardı ısırgan otunu kaynatıp 8 gün ayazda balkonda bıraktıktan sonra balla karıştırıp sabahları aç karna içti, eskisinden sağlam" falan desin. İnanasım var.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de hayvani şekilde dökülen saçlarım için bir öneri istiyorum. Kısa sürede o kadar azaldı ki. Her banyo bir işkenceye dönüştü artık. Kendi kendime nedenler arıyorum ama doktora gidecek dermanı bulamıyorum. Oooof ooof...

2022'ye not

 2022'de aldığım en güzel karar "hayatıma giren herkese kapıyı çıplak açmamak" oldu.