6 Ekim 2008 Pazartesi

Bu bayram bayram gibi bayram oldu.
Bu bayram benim de bayramım oldu.
İnformal ilişkileri formal boyuta taşımak iyi oldu.
Her ne kadar benim için ilişkinin formali - informali olmasa da ailemden ve içinde bulunmaya mecbur kaldığım çevrelerinden soyutlayamayacağım için sularına gidiyorum işte.
Bu resmi tanışma merasimi beni söylemek zorunda bırakıldığım yalanlardan kurtardı. Daha doğrusu hep "bir arkadaşım" diye bahsettiğim kişiye bir özne hediye etti, o bu özneyi çok sevdi bence.
Giderek daha büyük bir aile oluyoruz.

2 yorum:

enmery dedi ki...

hayirlisi ile Allah tamamina erdirsin canim arkadasim :)) cok mutlu oldum :))) darisi daha daha guzel gunlere...

Gonca dedi ki...

Çok teşekkür ederim bitanem. Bekliyorum, arsız doyumsuz bişey oldum :)) Daha güzel güzel günleri bekliyorum

2022'ye not

 2022'de aldığım en güzel karar "hayatıma giren herkese kapıyı çıplak açmamak" oldu.