28 Mayıs 2008 Çarşamba

Bir rüya gördüm

Hep rüya görürüm, bir kısmı derinden etkiler, bu da öyle bişeydi.

Tanımadığım bir insanla (bayan) kahve içiyordum. Bitirince, hadi yaaa dedim şu fincanı kapatayım da falıma bak. Neyse kapattım, fincana arkamız dönük sohbete devam ediyorken büyük bir patlama sesi geldi, kapattığım fincan patlama sesi çıkarak düz duruma geçmiş, nasıl olur diye elime aldım, fincanın içine baktım. Fincanımın içi girdap gibi, içindeki kahve hızlı bir biçimde dönüyor ve engel olamıyorum. Kafamı içine uzattığımda başım dönüyor, sanki fincanın içi beni çekiyor kendine, tekrar kafamı kaldırıyorum, sonra merakıma engel olamayıp tekrar eğiliyorum yine fincanın içine düşecekmiş gibi oluyorum. Kıza diyorum ki baksana fincana, yoooo olmaz ben o fincana bakamam diyor ve sırtını dönüp uzaklaşıyor, fincanımla başbaşa kalıyoruz. Geleceği söylemesini umduğum fincan herşeyii girdapa sokmuş. Eyvaaaaah

Hiç yorum yok:

2022'ye not

 2022'de aldığım en güzel karar "hayatıma giren herkese kapıyı çıplak açmamak" oldu.