Çok bi düşündüm, artanını paylaşayım dedim
bir de hırsa adanmış ömürler var canım, hele bizim camiada öyle çok ki.. :( onların ölümü hırsından çatlayarak mı olur ki?? ne acı!!
Hem de ne acı. Ne dostları vardır ne yaşayacak zamanları.
Yorum Gönder
Sene olmuş 2026. Ne fırtınalarda yüzdürdüm ben gemilerimi. Güvenli limanlara da çıkmış değilim ha. Mottomuz "seyir güzel" oldu, b...
2 yorum:
bir de hırsa adanmış ömürler var canım, hele bizim camiada öyle çok ki.. :( onların ölümü hırsından çatlayarak mı olur ki?? ne acı!!
Hem de ne acı. Ne dostları vardır ne yaşayacak zamanları.
Yorum Gönder