20 Ocak 2010 Çarşamba

Sevgisizliğe adanmış ömürler görüyorum...Üzülüyorum.

2 yorum:

V dedi ki...

bir de hırsa adanmış ömürler var canım, hele bizim camiada öyle çok ki.. :( onların ölümü hırsından çatlayarak mı olur ki?? ne acı!!

Gonca dedi ki...

Hem de ne acı. Ne dostları vardır ne yaşayacak zamanları.

 Sene olmuş 2026. Ne fırtınalarda yüzdürdüm ben gemilerimi. Güvenli limanlara da çıkmış değilim ha. Mottomuz "seyir güzel" oldu, b...