28 Ocak 2010 Perşembe

Hiçkimseden değil,
Hiçbirşeyden değil,
Yanlızca ve sadece,
kendimden nefret ediyorum.
Bu nefreti hak ediyorum...

2 yorum:

V dedi ki...

:(
etrafımıza gücümüz yetmeyince kendimize saldırıyoruz. ben de aynı moddayım canım..
Ama bil ki seni seven çook kişi var, hem de olduğun gibiyken, sen iken..
Özledik seni yaaa.. Sıkıldıkça gel Ankara'ya.. bu açık bir davettir ;) Öptüm..

Gonca dedi ki...

Sen gel be Vildan :( Benim buraya alışmam gerek, düşününce ankarayı ve okulumu daha fena oluyorum, gelince büsbütün yıkılırım heralde. Sen gel de alışayım.

 Sene olmuş 2026. Ne fırtınalarda yüzdürdüm ben gemilerimi. Güvenli limanlara da çıkmış değilim ha. Mottomuz "seyir güzel" oldu, b...